اضافه کردن ماشین های جدید به لیست اجاره خودرو سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو اعلام کرده است که اعضای آن در دنور می توانند اجاره خودرو  در حال حاضر راننده کامیون های چهاربعدی مرسدس بنز سفرآلامو با هر وسیله نقلیه جدید و سفرآلامو پنج سواری خودرو را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر این، سفرآلامو همچنین منطقه مسکونی خود را در دنور اجاره ماشین  گسترش داد تا محدوده های زیر را شامل شود: سفرآلامو ، سفرآلامو ، سفرآلامو  سفرآلامو .

سفرآلامو سفرآلامو ، مدیر کل برای سفرآلامو سفرآلامو ، گفت: کرایه ماشین  “اعضای سفرآلامو ما صحبت کرد و ما گوش دادیم.” “ما هیجان زده می شویم که اعضای شبکه ای از وسایل نقلیه ای را ارائه می دهند که به وسیله آن پنج اتومبیل مسافری چهار درب و یک محوطه خانه توسعه یافته برای اعضای سفرآلامو برای راحت تر شدن و راحت تر شدن اتاق ها فراهم می شود. در پایان روز، سفرآلامو خودروهای جدید دنور می توانند بیشتر افراد و چیزهای آنها را در خود جای دهند و برای شیوه زندگی سفرآلامو با ویژگی هایی مانند درایو تمام چرخ، sunroofs پانوراما و دسترسی به دست تنه دست آزاد مناسب هستند. ”

تمام خودروهای جدید 100 ساله سفرآلامو و سفرآلامو مجهز رنت ماشین  به سیستم سفرآلامو مرسدس بنز است. وسایل نقلیه در شب سیاه، سفرآلامو سفید و نقره ای سفرآلامو در دسترس خواهد بود.

ویژگی های دیگر خودرو عبارتند از دوربین عقب، کمک نقطه ای کور، ترمز تطبیقی، صندلی های گرم، سفرآلامو پانوراما، بلوتوث، سفرآلامو و سفرآلامو و ناوبری.

طبق گفته شرکت سفرآلامو از 15 ژوئیه ارائه خواهد شد و ثبت اعتبار را برای اعضای جدید دنور ارائه خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: